Noteikumi un nosacījumi

Distances līgums
Līgums tiek slēgts starp interneta veikala www.likvidets.lv īpašnieku SIA
„Projekts B”, turpmāk tekstā – vietne www.likvidets.lv, vien. reģistrācijas Nr.
41503052645, un Pircēju, kurš veic pirkumu vietnē www.likvidets.lv.
distances līgums attiecas uz visiem pasūtījumiem un pirkumiem, kas tiek veikti
vietnē www.likvidets.lv.
Izpildot pasūtījumu vietnē www.likvidets.lv, Jūs piekrītat, ka esat iepazinies ar
distances līgumu, un piekrītat šī līguma saturam. Pēc pasūtījuma veikšanas, Jūs
esiet noslēdzis ar SIA „Projekts B” distances līgumu, kurš uzliek abām pusēm
saistības un pienākumus.
1. Pasūtījuma veikšana
1.1. Ar šo līgumu www.likvidets.lv apņemas piegādāt Pircēja
www.likvidets.lv interneta tirdzniecības vietnē pasūtīto preci, bet Pircējs
apņemas pieņemt un apmaksāt pasūtīto preci, atkarībā no izvēlētā piegādes
veida.
1.2. Distances līguma ietvaros, preces pasūtīšana notiek ar interneta veikala
www.likvidets.lv palīdzību, aizpildot visus nepieciešamos laukus un
nospiežot pogu „Pirkt”.
1.3. Preces pasūtīšana www.likvidets.lv uzskatāma par Pircēja oferti
piegādātājam slēgt distances līgumu par pasūtītās preces piegādi un par Pircēja
piekrišanu iegādāties pasūtīto preci par norādīto cenu. Ja pasūtījums būs pareizi
noformēts, parādīsies uzraksts, ka pasūtījums ir pieņemts.
1.4. Pēc pasūtījuma noformēšanas Pircējs saņems automātisko e-pastu ar
pasūtījuma veikšanas apstiprinājumu. Kad Pircējs ir saņēmis vietnes
www.likvidets.lv automātisko pasūtījuma apstiprinājumu, uzskatāms, ka
www.likvidets.lv ir pieņēmis Pircēja oferti distances līgumam un
distances līgums uzskatāms par noslēgtu starp Pircēju un
www.likvidets.lv
1.5. Preču cenas vietnē www.likvidets.lv ir norādītas ieskaitot pievienotās
vērtības nodokli. Piedāvātās cenas ir spēkā norādītajā laika posmā, ja tāds ir
norādīts. Preču piegādes pakalpojuma izmaksas nav iekļautas norādītajā preces
cenā.
1.6. Veicot pasūtījumu, nepieciešams norādīt tālruņa numuru un e-pasta adresi,
lai www.likvidets.lv klientu apkalpošanas speciālists varētu operatīvi sazināties
kā arī nosūtīt preču rēķinu.
1.7. Interneta veikals www.likvidets.lv patur tiesības neapkalpot pasūtījumu,
ja interneta veikala klientu apkalpošanas speciālistiem neizdodas sazināties ar
klientu pa viņa norādīto tālruņa numuru vai e-pastu.
1.8. Pēc pasūtījuma saņemšanas, vietnes darbinieks pārbauda vai pasūtīta prece
ir pieejama www.likvidets.lv ofisā vai ražotāja/piegādātāju noliktavā, jo
daudzas preces nāk pēc pasūtījuma. Ja prece ir piegādātāju noliktavā, noskaidro,
cik ilgi aizņems piegāde uz ofisu. Kad atbildes uz šiem jautājumiem ir saņemtas,
vietnes darbinieks raksta uz pircēja noradītu e-pastu vai zvana pa noradītu
tālruņa numuru, lai aprunātu preces saņemšanas laiku, piegādes izmaksas. Pēc

saskaņošanas, atkarībā no izvēlēta preču piegādes veida, ja ir nepieciešams, tad
sagatavo un nosūta priekšapmaksas rēķinu.
1.9. Pasūtīto preci nepieciešams saņemt trīs darba dienu laikā no brīža, kad
www.likvidets.lv klientu apkalpošanas speciālists ir apstiprinājis, ka
pasūtījums sagatavots saņemšanai.
2. Pirkuma apmaksa
2.1. Par pasūtīto preci un izvēlēto piegādes pakalpojumu iespējams norēķināties:
2.1.1. skaidrā naudā: Pircējs apmaksa pasūtījumu ar skaidru naudu preces
saņemšanas brīdī. Kopā ar preci Pircējs saņem stingrās uzskates kvīti, preču
pavadzīmes rēķinu.
2.1.1.1.Norēķināties ar skaidru naudu Pircējs pašlaik var Rīgā. Šis jautājums
jāprecizē atkarībā no piegādes adreses. Norēķināties ar skaidru naudu preces
saņemšanas brīdī nav iespējams visā Latvijas teritorijā.
2.1.1.2. Norēķināties ar bankas karti uz vietas nav iespējams.
2.1.2. Bankas pārskaitījums: Pircējs apmaksa pasūtījumu ar bankas
pārskaitījumu. Pēc pasūtījuma veikšanas un apstiprinājuma saņemšanas no
vietnes darbinieka, Pircējs saņems rēķinu uz norādītu e-pastu, pēc kura
apmaksas un naudas ienākšanas uzņēmuma kontā, notiks preces piegāde. Preces
saņemšanas brīdī Pircējs saņem stingrās uzskates kvīti, preču pavadzīmes
rēķinu.
2.1.3. līzings, nomaksa: Pircējam ir iespēja iegādāties pasūtījumu uz nomaksu
Lateko līzingā, Aizdevums.lv un InCREDIT GROUP. (pašlaik nedarbojas)
2.1.3.1. Uz Pircēja noradītu e-pastu tiks nosūtīta anketa priekš izvēlētas līzinga
kompānijas. Aizpildot un nosūtot šo anketu, Pircējs piekrīt savu datu nosūtīšanai
līzinga kompānijai un to apstrādei. Pēc datu apstrādes, pircējam būs paziņots
līzinga kompānijas lēmums par līzinga piešķiršanu.
2.1.3.2. Līzinga kompānija var pieprasīt no Pircēja papildus dokumentus, katru
gadījums izskata individuāli.
2.1.3.3. Ja līzings tiks akceptēts, pircējam būs jāsagatavo pases kopija, kā arī
jāveic pirmo iemaksu (ja viņš to bija norādījis). Pirmā iemaksa tiks veikta uz
vietnes kontu. Lai saņemtu Pircēja pirmo iemaksu, vietnes darbinieks sagatavos
un nosūtīt rēķinu apmaksai.
3. Pasūtījuma izpilde
3.0. 95% no musu precem, atrodas musu noliktava. Ja klientam ir iespeja saņemt
pirkumu noliktava, tad pasūtījumu saņemšana faktiski var tiek izpildita uzreiz pec
apmaksas.
3.1. Rīgas pilsētas robežās - 1-3 darba dienu laikā no pasūtījumu apstiprināšanas
brīža, ja prece ir noliktavā.
3.2. Latvijas teritorijā – pec vienošanas ar pirceju. Pēc pasūtījuma
apmaksas saņemšanas bankas norēķinu kontā. (ja prece ir noliktavā)
3.3. Precēm, kuras nav noliktavā un ir jāpasūta, pasūtījuma izpildes termiņš ir no
1 līdz 30 dienām. Atsevišķos gadījumos, vienojoties ar patērētāju var būt ilgāks
par 30 dienām.

4. Preces piegāde
4.1. Gadījumā, ja Pircēju pasūtītā prece ražotāja noliktavā ir beigusies, Pircējs
par to nekavējoties tiek brīdināts telefoniski, saņemot zvanu uz Pircēja norādīto
telefona numuru vai rakstiski uz Pircēja norādīto e-pasta adresi.
4.2. Šādā gadījumā Pircējam tiks atmaksāta visa viņa veiktā iemaksa, ja Pircējs
ir izvēlējies apmaksas veidu „ar pārskaitījumu” un veicis apmaksu, vai pēc
Pircēja izvēles tiks piedāvāta analoga prece par analogu cenu.
4.3.Pasūtot preci piedāvājam izvēlēties preces saņemšanas veidu:
4.3.1. Pasūtījuma saņemšana www.likvidets.lv ofisā Rožu prospekts 48
Berģi, Garkalnes novads, LV-1024 (iepriekš vienojoties par laiku);
4.3.2. Piegāde uz Omniva pakomātiem – Pircējs saņems pasūtījumu Omniva
pakomātos pie Latvijas lielākajiem tirdzniecības centriem. Ar šo piegādes veidu
nav iespējams piegādāt preces smagākas par 30 kg (izmēri nepārsniedz 39 x 38
cm x 64 cm). Omniva pakomātu saraksts, kur var saņemt pasūtījumu, pieejams
veicot pasūtījumu mājaslapā vai sadaļā Preču piegāde attiecīgajā
apakškategorijā. Piegādes izmaksas šiem preču piegādes veidiem norādītās
vietnē www.likvidets.lv sadaļa Preču piegāde. Apmaksa par piegādi notiek ar
pārskaitījumu, priekšapmaksu. Pircējs saņems rēķinu uz norādītu e-pastu.
4.3.3. Piegāde Pasta Stacija terminālos - Pircējs saņems pasūtījumu Pasta Stacija
terminālos. Maksimālais sūtījuma svars 31.5 kg, maksimālais izmērs - 38 x 38 x
58 cm. Pasta stacija vietu saraksts, kur var saņemt pasūtījumu, pieejams veicot
pasūtījumu mājaslapā vai sadaļā Preču piegāde attiecīgajā apakškategorijā.
Piegādes izmaksas šiem preču piegādes veidiem norādītās vietnē
www.likvidets.lv sadaļa Preču piegāde. Apmaksa par piegādi notiek ar
pārskaitījumu, priekšapmaksu. Pircējs saņems rēķinu uz norādītu e-pastu.
4.3.4. Piegāde Latvijas Pasts pasta nodaļās
- Pircējs saņems pasūtījumu pasta
nodaļā visā Latvijā. Latvijas Pasta nodaļu sarakstu var apskatīties www.pasts.lv
mājaslapā, sadaļā Pasta nodaļas. Apmaksa par piegādi notiek ar pārskaitījumu,
priekšapmaksu. Pēc piegādes izmaksu saskaņošanas, pircējs saņems rēķinu uz
norādītu e-pastu.
4.3.5. Preču piegāde uz Statoil degvielas uzpildes stacijām (turpmāk tekstā,
Statoil DUS)
- Pircējs saņems pasūtījumu Statoil DUS. Statoil DUS saraksts, kur
var saņemt pasūtījumu, pieejams veicot pasūtījumu mājaslapā vai sadaļā preču
piegāde – Statoil. Ar šo piegādes veidu ir iespējams piegādāt preces ar svaru
līdz 7 kg. Statoil DUS saraksts, kur var saņemt pasūtījumu, pieejams veicot
pasūtījumu mājaslapā vai sadaļā preču piegāde attiecīgajā apakškategorijā.
Piegādes izmaksas šiem preču piegādes veidiem norādītās vietnē
www.likvidets.lv sadaļa Preču piegāde. Apmaksa par piegādi notiek ar
pārskaitījumu, priekšapmaksu. Pircējs saņems rēķinu uz norādītu e-pastu.
4.3.6. Preču piegāde uz Narvesen tirdzniecības vietām
- Pircējs saņems
pasūtījumu Narvesen tirdzniecības vietās
. Narvesen tirdzniecības vietu saraksts
pieejams, veicot pasūtījumu mājaslapā. Ar šo piegādes veidu nav iespējams
piegādāt preces ar svaru līdz 7 kg. Narvesen vietu saraksts, kur var saņemt
pasūtījumu, pieejams veicot pasūtījumu mājaslapā vai sadaļā preču piegāde

attiecīgajā apakškategorijā. Piegādes izmaksas šiem preču piegādes veidiem
norādītās vietnē www.likvidets.lv sadaļa Preču piegāde. Apmaksa par
piegādi notiek ar pārskaitījumu, priekšapmaksu. Pircējs saņems rēķinu uz
norādītu e- pastu.
4.3.7. Piegāde Latvijā ar kurjerpastu
- preču piegāde notiek uz Jūsu norādīto
adresi. Piegādes izmaksas ir atkarīgas no preces svara, izmēra un piegādes
adreses. Piegādes izmaksas izrēķina individuāli un iepriekš saskaņo ar pircēju.
Rīgas pilsētas robežās preces tiek piegādātas bez maksas, ja
pasūtījuma summa 100.00 un vairāk EUR.
Vai ir atrunats bezmaksas piegade atsevišķos gadijumos (piem. akcijas laika).
Pasūtījumiem līdz 100.00 EUR piegāde maksa 5.00 EUR).

Smagas (virs 20kg) un lielas preces tiek piegādātas
līdz mājas ieejai (kāpņu telpai). Piegādei līdz dzīvoklim ir atsevišķa maksa 2
EUR par stāvu, ja klients palīdz. Ja palīdzības nav, samaksa dubultojas.
Norēķināties ar skaidru naudu Pircējs pašlaik var Rīgā. Šis
jautājums jāprecizē atkarībā no piegādes adreses. Norēķināties ar skaidru naudu
preces saņemšanas brīdī nav iespējams visā Latvijas teritorijā. Šādā gadījumā
apmaksa par piegādi notiek ar pārskaitījumu, priekšapmaksu. Pēc piegādes
izmaksu saskaņošanas, pircējs saņems rēķinu uz norādītu e-pastu.
5. Atteikuma tiesības
5.1. Patērētājam ir tiesības atkāpties no līguma 14 kalendāro dienu laikā un atdot
interneta veikalā iegādāto preci atpakaļ pārdevējam. Atteikuma tiesību
izmantošanas termiņš beigsies pēc 14 dienām, sākot no:
5.1.1. ja tiek sniegts pakalpojums, – no līguma noslēgšanas dienas;
5.1.2. ja tiek iegādāta prece, – no dienas, kad patērētājs vai trešā persona, kas
nav pārvadātājs un kuru norādījis patērētājs, ir ieguvusi preci valdījumā;
5.1.3. ja patērētājs vienā pasūtījumā ir pasūtījis vairākas preces, kuras piegādā
atsevišķi, – no dienas, kad patērētājs vai trešā persona, kas nav
pārvadātājs un kuru norādījis patērētājs, ir ieguvusi valdījumā pēdējo
preci;
5.1.4. ja tiek piegādāta prece, kas sastāv no vairākām partijām vai daļām, – no
dienas, kad patērētājs vai trešā persona, kas nav pārvadātājs un kuru
norādījis patērētājs, ir ieguvusi valdījumā preces pēdējo partiju vai daļu;
5.1.5. līgumiem par regulāru preču piegādi – no dienas, kad patērētājs vai trešā
persona, kas nav pārvadātājs un kuru norādījis patērētājs, ir ieguvusi
valdījumā pirmo preci.
5.1.6. Ja termiņa beigas iekrīt valstī „oficiāli” noteiktā brīvdienā, atteikuma
tiesības
izmantojamas līdz minētā termiņa beigu datumam sekojošajai darba dienai
(ieskaitot to).
5.2. PTAL 12. panta 6. daļa nosaka, ka atsakoties no pirkuma Distances līguma
gadījumā "patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu
atteikuma tiesību realizēšanas termiņā".
5.3. Lai vienotos par preces atdošanu atpakaļ, Pircējam ar nepārprotamu
paziņojumu (piemēram, pa pastu Rīga, Piedrujas iela 3-108, Latvija, LV-1073

vai e-pastu [email protected] nosūtītu atteikuma veidlapu, kuru var lejuplādēt
www.likvidets.lv mājaslapā sadaļā Garantija un atteikums) SIA „Projekts B”
ir jāinformē par lēmumu atteikties no noslēgtā līguma.
5.4. Lai atteikuma tiesību termiņš būtu ievērots, pietiek, ja savu paziņojumu par
atteikuma tiesību izmantošanu Pircējs nosūtīs SIA „Projekts B” pirms
atteikuma tiesību termiņa beigām.
5.5. Atteikuma tiesību izmantošanas sekas Ja jūs atteiksieties no šā līguma, SIA
„Projekts B” Pircējam atmaksās visus no Pircēja saņemtos maksājumus
bez nepamatotas kavēšanās un jebkurā gadījumā ne vēlāk kā 14 dienu
laikā no dienas, kad SIA „Projekts B” tika informēta par Pircēja lēmumu
atteikties no Distances līguma.
5.6. Atmaksāšana tiks veikta, izmantojot tādu pašu maksāšanas līdzekli, kādu
Pircējs izmantoja sākotnējam darījumam, ja vien Pircējs nebūs skaidri paudis
piekrišanu to darīt citādi. Jebkurā gadījumā no Pircēja saistībā ar šādu
atmaksāšanu netiks iekasēta nekāda maksa.
5.7. Ja Pircējs ir pieprasījis sākt pakalpojumu sniegšanu atteikuma termiņa laikā,
Pircējam ir jāapmaksā pakalpojuma sniedzējam samērīga summa, kura attiecībā
pret pilnu līguma izpildi ir proporcionāla izpildītajai līguma daļai, līdz brīdim,
kad Pircējs SIA „Projekts B” paziņoja par atteikšanos no Distances līguma.
5.8. SIA „Projekts B” var aizturēt atmaksājumu līdz brīdim, kad būs saņemtas
preces atpakaļ. Līdz ar to SIA „Projekts B” iesaka preci nosūtīt atpakaļ reizē ar
paziņojumu par atteikuma tiesību izmantošanu.
5.9. Pircējam preces jānosūta atpakaļ vai jānodod SIA „Projekts B” bez
nepamatotas kavēšanās un jebkurā gadījumā ne vēlāk kā 14 dienu laikā no
dienas, kad Pircējs SIA „Projekts B” paziņoja savu lēmumu atteikties no
Distances līguma. Termiņš būs ievērots, ja Pircējs preces nosūtīs atpakaļ pirms
14 dienu termiņa beigām.
5.10. SIA „Projekts B” lūdz Pircējus ievērot nosacījumus, ka prece, kas tiks
atgriezta, nedrīkst būt lietota. Preci var izmēģināt tikai tik tālu, cik tas
nepieciešams, lai iepazītos ar tās tehniskajām īpašībām, preces raksturu un tās
darbību tik daudz, cik to varētu izdarīt pirms preces iegādes parastajā veikalā.
5.11. Patērētājs nevar izmantot atteikuma tiesības, ja:
5.11.1. pilnībā ir pabeigta pakalpojuma sniegšana, kura tika uzsākta pirms
atteikuma tiesību termiņa beigām, ja patērētājs ir skaidri piekritis un apliecinājis,
ka viņš zaudēs atteikuma tiesības no dienas, kad līgums par pakalpojuma
sniegšanu būs pilnībā izpildīts;
5.11.2. preces vai pakalpojuma cena ir atkarīga no finanšu tirgus svārstībām,
kuras pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs nevar kontrolēt un kuras var rasties
atteikuma tiesību termiņā;
5.11.3. prece tiek izgatavota pēc patērētāja norādījumiem, vai prece ir
nepārprotami personalizēta;
5.11.4. prece ātri bojājas vai tai drīz beidzas derīguma termiņš;
5.11.5. patērētājs ir atvēris iepakojumu precei, kuru veselības un higiēnas
apsvērumu dēļ nevar atdot atpakaļ;

5.11.6. prece tās īpašību dēļ pēc piegādes ir neatgriezeniski sajaukusies arcitām
lietām;
5.11.7. līgums ir noslēgts par alkoholiskā dzēriena piegādi, par kura cenu ir
panākta vienošanās līguma noslēgšanas laikā, ja tā piegādi var veikt pēc 30
dienām un tā vērtība ir atkarīga no tirgus svārstībām, kuras pārdevējs nevar
kontrolēt;
5.11.8. patērētājs ir pieprasījis pārdevējam vai pakalpojuma sniedzējam ierasties
un veikt steidzamus remontdarbus vai tehniskās apkopes darbus. Ja pārdevējs
vai pakalpojuma sniedzējs, ierodoties pie patērētāja, sniedz papildu pakalpojumu
vai piegādā preces, kas nav nepieciešamās rezerves daļas, lai veiktu
remontdarbus vai tehniskās apkopes darbus, atteikuma tiesības ir piemērojamas
minētajiem papildu pakalpojumiem vai precēm;
5.11.9. patērētājs ir atvēris audioierakstu vai videoierakstu, vai datorprogrammu
iepakojumu;
5.11.10. tiek piegādāti laikraksti, periodiskie izdevumi vai žurnāli, izņemot
gadījumu, ja tie tiek piegādāti saskaņā ar abonēšanas līgumu;
5.11.11. līgums noslēgts atklātā izsolē;
5.11.12. līgums noslēgts par izmitināšanas pakalpojumiem (izņemot līgumus par
dzīvojamo telpu īri), preču pārvadāšanu, transportlīdzekļu īri, ēdināšanu vai
izklaides pasākumiem, ja pakalpojuma sniedzējs apņemas sniegt pakalpojumu
noteiktā dienā vai noteiktā laikposmā;
5.11.13. līgums noslēgts par digitālā satura piegādi, kas netiek piegādāts
pastāvīgā datu nesējā, ja digitālā satura piegāde ir uzsākta ar patērētāja iepriekš
skaidri paustu piekrišanu un apliecinājumu par atteikuma tiesību zaudēšanu.
5.12. Ja preci tās īpašību dēļ parasti nevar nosūtīt atpakaļ pa pastu, patērētājs
sedz ar preces atpakaļ atdošanu saistītās izmaksas.
5.13. Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) normas neattiecas uz
gadījumiem, kad preci iegādājas juridiskas personas.
5.14. Iegādāto preci lietot tikai saskaņā ar tās ražotāja norādījumiem, atbilstoši
preces īpašībām un paredzētajiem lietošanas mērķiem.
5.15. Atgādinām, ka patērētājiem 24 mēnešu laikā no preces piegādes dienas ir
likumā noteikts tiesības pieteikt prasījumu par līguma noteikumiem neatbilstošu
preci.
6. Garantijas noteikumi
6.1. Vietnē www.likvidets.lv pirktajām precēm ir ražotāja garantija un
derīguma termiņi.
6.2. Ražotāja noteiktais garantijas termiņš precēm ir atšķirīgs.
Kopā ar preci Jūs saņemat garantijas talonu, kurā ir minēta garantijas servisa
adrese. Atsevišķām precēm tiek nodrošināta starptautiskā garantija, kas ļauj
bezmaksas veikt garantijas remontu jebkurā pasaules valstī.
6.3. Informācija par ražotāja garantijas termiņu ir meklējama preces aprakstā vai
jautā www.likvidets.lv klientu konsultantam pa e-pastu [email protected] vai
zvanot pa tālruņa numuru +37122450910.

6.4. Gadījumos, kad ražotājs kādai precei būs noteicis garantijas termiņu, kas
īsāks par diviem gadiem, patērētājs ir tiesīgs divu gadu laikā no pirkuma brīža
iesniegt prasību par preces neatbilstību līguma noteikumiem.
6.5. Juridiskām personām, kas nav Patērētājs, tiek nodrošināts tikai Ražotāja
noteiktais garantijas termiņš.
6.6. Ražotāja garantijas nosacījumi ir spēkā, ja Pircējs var uzrādīt:
6.6.1. pirkumu apliecinošu dokumentu (čeks, pavadzīme);
6.6.2. ražotāja vai izplatītāja garantijas karti (gadījumā, ja ražotājs vai izplatītājs
tādu ir ietvēris preces
komplektācijā).
6.7. Garantija nav spēkā šādos gadījumos:
6.7.1. ja prece, kas paredzēta personisko (sociālo) vajadzību apmierināšanai, tiek
izmantota peļņas gūšanai, rūpnieciskiem nolūkiem vai citiem mērķiem, ja
šādiem mērķiem ražotājs vai piegādātājs garantiju nav paredzējis;
6.7.2. ja prece tiek izmantota, neievērojot instrukcijā norādītos brīdinājumus vai
mērķiem, kam tā nav paredzēta;
6.7.3. ja uz preces ir redzamas patstāvīgi veikta remonta pazīmes vai ir veiktas
izmaiņas preces konstrukcijā;
6.7.4. ja ir mainīts, dzēsts vai nav nosakāms preces sērijas numurs;
6.7.5. ja precei ir ārējās ietekmes izraisīti bojājumi;
6.7.6. ja precei ir ārēji fiziski bojājumi, kurus radījis pats klients, stihiska
nelaime, ugunsgrēks, sabiedriskie faktori, neparedzēti ārējie apstākļi;
6.7.7. ja precei ir ārēji fiziski bojājumi, ko izraisījusi nestandarta un sliktas
kvalitātes materiālu, rezerves daļu, piederumu un aksesuāru izmantošana.
6.8. Ja garantijas laikā precei tiek konstatētas tehniskas problēmas vai ražošanas
defekts, tai atbilstoši ražotāja noteikumiem tiek veikts bezmaksas garantijas
remonts. Šādā gadījumā ar garantijas talonu un maksājumu apliecinošu
dokumentu (čeku vai rēķinu) Jūs varat vērsties tieši darbnīcā, kas norādīta
garantijas talonā.
6.9. Lai izvairītos no pārpratumiem, lūdzam Jūs rūpīgi iepazīties ar preces
instrukciju, kā arī pārbaudīt, vai pareizi ir aizpildīts garantijas talons. Garantijas
talons ir spēkā vienīgi tad, ja tajā pareizi un skaidri ir norādīts: preces modelis,
sērijas numurs, pārdošanas datums, garantijas termiņš, skaidri redzams
pārdevēja zīmogs, ir pārdevēja un pircēja paraksts. Garantijas talonā ir aizliegts
veikt jebkādas izmaiņas, dzēst vai pārrakstīt jebkurus datus - šādā gadījumā
talons tiek atzīts par nederīgu.